Відключення світла в Україні: у Yasno відповіли, чому суми у квитанціях не стали меншими
Генеральний директор Yasno Сергій Коваленко поясним, чому попри відключення виросли суми у платіжках за електроенергію. За його словами, справа у підвищеному споживанні ресурсу після відновлення. Коли дають світло, у розетки вмикається багато приладів.
«З одного боку таке навантаження може спричинити аварію, через що мешканці знову залишаться без світла. З іншого – таким чином може компенсуватися обсяг електроенергії, який був зекономлений під час відключення. Тому за підсумками місяця виходить, що клієнт використав стільки ж електроенергії, як і у періоди, коли відключення не застосовувалися», - йдеться у повідомленні.
Крім того, Коваленко вказав на нерегулярну та пізню передачу показів.
«Якщо передавати показання вчасно, у рахунку буде вказана сума лише за фактичне споживання. Якщо показання передаються невчасно, обсяг електроенергії, яку спожив клієнт, визначають за середньодобовим споживанням. Його розраховують залежно від показань, зафіксованих раніше, у минулі періоди.
Тому сума у рахунку може вищою, ніж зазвичай. Навіть якщо через відключення електроенергії споживання загалом за місяць знизилося. Але у тих, хто передає показання вчасно, реальне споживання зараз зменшилося», - додав представник Yasno.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
У Кривому Розі чоловік обікрав депо Укрзалізниці;
У Кам'янському затримали колаборантку;
Водія затисло в автівці: на Дніпропетровщині зіткнулися два легковики;