Процедура одержання сертифікату про форс-мажорні обставини
Процедура одержання сертифікату про форс-мажорні обставини
Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати? Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання.
На сайті Торгово-промислові палати (ТПП) є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, процедуру подання заяви спрощено.
За повідомленням ТПП більшість звернень пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
- відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
- копія договору;
- копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).
Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected].
Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.
Дар'я Аккерман, адвокат.
Підписуйтесь на мене в соціальних мережах: