Блог Права Дарьи Аккерман
Процедура одержання сертифікату про форс-мажорні обставини

Процедура одержання сертифікату про форс-мажорні обставини

 

Процедура одержання сертифікату про форс-мажорні обставини

Який пакет документів необхідно подати для одержання сертифіката про форс-мажорні обставини? Чи може заявник самостійно його підготувати? Підготувати потрібні документи нескладно, враховуючи, що заявник як ніхто краще знає про свої зобов’язання.

На сайті Торгово-промислові палати (ТПП) є форми заяв та зразки їх заповнення, а також тарифи, рахунок та акти.
Крім того, враховуючи складну ситуацію, в якій опинились більшість підприємців на території України у зв’язку карантином та запровадженням обмежуючих заходів у відповідних сферах, процедуру подання заяви спрощено.

За повідомленням ТПП більшість звернень пов’язані з неможливістю виконання договірних зобов’язань. Якщо ваш випадок тотожний, то в такому разі вам знадобиться мінімальний пакет документів:
-  відповідна форма заяви, підписана керівником підприємства;
-  копія договору;
-  копія наказу (розпорядження) у зв’язку з необхідністю припинення діяльності на підставі відповідних нормативно-правових актів;
- повідомлення (сповіщення іншої сторони).

Надсилати документи слід в електронному варіанті на електронну адресу: [email protected].

Звертаємо увагу, що заявник має право звертатися до ТПП за засвідченням форс-мажорних обставин у разі вже порушеного строку виконання зобов’язання у зв’язку з введеним карантином.

 

 

Дар'я Аккерман, адвокат.
Підписуйтесь на мене в соціальних мережах:

 

БЛОГ ПРАВАБЛОГ ПРАВА

 

 

 

 

 

2020-11-17 11:03:00
true
Відео Дня









Архів Новин